Соціальний захист

Як поводитися із банківськими платіжними картками

К ЗРОБИТИ КОРИСТУВАННЯ КАРТКОЮ БІЛЬШ ЗРУЧНИМ ТА БЕЗПЕЧНИМ:

1. Підключіть послугу SMS-інформування про операції з карткою.

Це безкоштовно або дуже дешево, але дає змогу контролювати картку та своєчасно отримувати інформацію про спроби шахрайства з карткою.

2. Підключіть послугу інтернет-банкінгу.

Це дає можливість контролювати стан карткового рахунку та розрахунки по картці навіть без наявності банкомата та на відстані від банку. Інтернет-банкінг також дає змогу дистанційно сплачувати рахунки та переказувати гроші на картку близької людини.

3. Якщо є потреба, скористайтесь можливістю випустити додаткову картку до своєї картки – на ім’я члена родини.

Це дає можливість цій особі отримувати гроші або поповнювати картку без додаткового клопоту та витрат навіть у випадку втрати основної картки. Слідкуйте за терміном дії картки, вчасно перевипускайте її.

ЗАХОДИ КАРТКОВОЇ БЕЗПЕКИ

І. Якщо ви загубили/забули pin-код:

1. Зверніться до банку для оформлення нової картки з новим PIN-кодом.
2. Отримайте та активуйте картку.

ІІ. Якщо ви втратили картку або відбулося шахрайське списання коштів:

1. Негайно повідомте про це банкові-емітенту і попросіть заблокувати картку, щоб ніхто не зміг скористатися нею (треба назвати слово-пароль; якщо не назвете – письмова заява). У разі невчасного блокування банк не відповідає за операції, здійснені з вашою карткою.

2. Зверніться до банку-емітента з вимогою надати довідку щодо проведених операцій – перевірте, чи були витрати по картці, до яких не мав стосунку її власник.

3. Якщо такі витрати мали місце – негайно оскаржте їх письмово з вимогою до банку провести розслідування. Відповідну форму заяви має надати банк-емітент.

4.
Зверніться до банку-емітента з вимогою перевипустити картку – якщо вона була втрачена чи скомпрометована.

5. Отримайте та активуйте картку.

6. У випадку відмови банку в оскарженні витрат, що були проведені після блокування, подайте заяву з вимогою скасувати ці витрати та компенсувати втрати.

7. Банк розглядає заяву про скасування витрат не менше 30 діб. Після цього або відхиляє заяву, або задовольняє її та перераховує втрачені кошти на картковий рахунок.

ВАЖЛИВО!
Банк ніколи не звертається до власника картки із запитом про PIN-код. Ані телефоном, ані у листуванні поштою або електронною поштою. Будь-які намагання отримати таку інформацію є шахрайством.
Звертайте увагу на зовнішній вигляд банкомата – він не повинен мати на собі незрозумілих пристроїв.
Під час введення PIN-коду прикривайте клавіатуру банкомата від спостерігання сторонніми особами та/або пристроями спостереження.

У разі неможливості звернутись до банку безпосередньо, наприклад, внаслідок перебування на лікуванні у лікарні, будь-яка особа за довіреністю, яку посвідчить головний лікар, може здійснити такі дії від імені власника загубленої картки. Така особа не має обов’язково бути родичем бійця.

EnglishFrenchGermanItalianPortugueseRussianSpanishUkrainian
Powered by Ajaxy

Ти станеш командиром!

Військо України
Международный выставочный центр

Партнери проекту